|
Kroužková zbroj - jak přidáváme/ubíráme oka a něco málo o zrakovém vnímání
Syn si chtěl vyrobit kroužkovou zbroj. Zde jen ukázka, jak přibíráme a ubíráme oka, pokud potřebujeme, aby na jedné straně byla pletenina širší než na druhé straně. Při práci s kleštěmi a podložkami můžeme sledovat, jak naše oční vnímání zpracovává i to, co reálně nevidí, do smysluplných celků. Pak se divme, že je v populaci vcelku stále konstantní procento schizofreniků. 2021-08-15, id(1894), Psychologie, Koníčky, Obrázky, Pro děti, Reklama, Urob si sám, Autobiografie, ja(1), priorita(0),
|
Strach ze zmeškání - FOMO
Někteří lidé prožívají večerní úzkost jako svíravý strach, že jim něco uniká, že o něco přicházejí. Návody na tento problém nejsou úplně prvoplánově jasné. 2021-03-08, id(1775), Psychologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Aplikace na kodování videa
Tzv. kódování behaviorálního toku (coding of behavioral stream) je standardní technika používaná v psychologii při výzkumu nevědomého chování. Například pohybu očí u oční kamery, reagování rodičů na děti ap. Profesionální programy stojí desetitisíce, ale na běžnou práci či výzkum při diplomce bohatě vystačíte s tímto programem. Kdyby to nefungovalo, napište. V linuxu to funguje. Windows jsem nezkoušel. 2021-03-04, id(67), Reklama, Nadčasové, Programy a Počítače, Video, ja(1), priorita(2),
|
Začal hon na blbce, aneb spočítejte si kolik ušetříte když místo odvaňovače do kávovarů použijete kyselinu citronovou.
Politici i obchodníci potřebují lidi, kteří říkají: Mě nebaví matematika, chemie ani fyzika. Ti lidé mají cenu zlata. Konkrétně jen na odvapňovači vydělají na jednom takovém blbci 330 Kč. 2019-09-19, id(1659), Pro děti, Reklama, Matematika, Geologie a přírodověda, ja(1), priorita(0),
|
Tuhle značku nikdy! Proč přibývá anti-loajálních zákazníků?
Pro firmu je stále složitější získat oddané zákazníky, bohužel je stále snadnější získat zákazníky, které ji z duše nesnášejí.
presentace 2016-01-22, id(1247), Reklama, Audio, ja(1), priorita(1),
|
Poutě, církevní turistika a marketing
Putování za cílem osobnostního růstu je typické pro křesťanské prostředí. Jaké psychologické přínosy to mohlo mít pro poutniky? 2011-12-25, id(875), Psychologie, Teologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Místo událostí v životě firmy a zaměstnance
Nějak jsem se nachomýtl k problematice firemních akcí (http://www.zatisigroup.cz), pak jsem o tom psal nějaké články... 2007-01-01, id(396), Psychologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Pohled psychologa na call centra
Call centra zákonitě přetěžují operátory, protože je nutí komunikovat déle než 4 hodiny denně. To je proti přírodě či evoluci. 2005-01-17, id(249), Psychologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
|
A co oční kamery v USA?
Pár slov o tom, jak si v USA hrají opičky s očními kamerami. 2003-08-30, id(181), Psychologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Gaze distribution in commercial eye-tracking
This is a final paper for Visual systems lectures of prof. Wilson Geisler at Texas University in Austin. Mostly devoted to a question how to fit a set of gazes by exponential distribution.
2003-07-03, id(168), Psychologie, English, Reklama, Nadčasové, ja(1), priorita(2),
|
Eye-tracking research of commercials
I had a presentation of ways of eye-tracking research on commercials at University of Texas with explanation of coding, curves analysis, and time levels, which are necessary for success in such a research.
2003-01-31, id(144), English, Reklama, ja(5), priorita(1),
|
Rozšíření teorie detekce signálu v psychologii reklamy
Detekce signálu a Bayesova pravděpodobnost je geniální teorie, která ale není jednoduše převeditelná do paměťových testů při testování atraktivity výrobků. Tak doufám, že tento článkem bude někomu k užitku. Jeden z mých nejlepších článků. Bohužel moc složitý pro většinu čtenářů. 2003-01-02, id(1674), Psychologie, Reklama, Nadčasové, Matematika, ja(1), priorita(2),
|
Oční kamera ve výzkumu reklamních materiálů
Odborný článek o oční kameře a vysvětlení základů kódování. Vyšlo v Psychologie pro ekonomickou praxi. Jeden z lepších článků o reklamě a oční kameře, co jsem napsal. 2002-11-15, id(136), Psychologie, Reklama, Nadčasové, Opravit, ja(1), priorita(2),
|
Titulní strany jsou víceúčelové
Článek pro Marketing&Media o návrzích titulních stran. 2002-09-10, id(118), Psychologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Oční kamera
S Oční kamerou jsem pracoval v letech 2000-2003, než jsem šel na fakultu a k ombudsmanovi. Dnes se samozřejmě víc věnuji vztahům. Každopádně byla to velmi zajímavá profesní zkušenost. Stále si o tom rád něco přečtu. Vzácně i něco přednáším. 2002-08-08, id(96), Reklama, Nadčasové, ja(1), priorita(1),
|
Pozvánka do Skutečné pohádky
Inzerát, Ples
Abych zúročil znalosti z Oční kamery čas od času navrhnu nějakou reklamu. Tady je to pozvánka na zážitkový kurz Skutečná pohádka. 2002-05-24, id(62), Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Zákaz tabákové reklamy je zcela na místě
Jako odborník přes psychologii reklamy cítím jistou odpovědnost za to, aby se výzkumy psychologie nezneužívaly na cílevědomému a systematickému vytváření návyků u dětí. Proto jsem trochu zaloboval ve prospěch zákazu tabákové reklamy, aby ten zákon prošel senátem. 2002-05-13, id(15), Psychologie, Rodina, Reklama, Nadčasové, Závislosti a drogy, Psychopatie, ja(1), priorita(1),
|
Historie oční kamery
Oční kamera prošla dlouhým vývojem a dnes už se z ní stává běžně používaný nástroj psychologie reklamy. 2001-12-31, id(672), Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Oční kamera v marketingu
Oční kamera prošla dlouhým vývojem a dnes už se z ní stává běžně používaný nástroj psychologie reklamy. 2001-12-31, id(673), Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Dívat se neznamená vidět
Článek o oční kameře pro týden 2001-12-31, id(674), Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Dívat se neznamená vidět
Než začnete vymýšlet reklamu, mějte na paměti, kolik času Vaší reklamě bude věnovat Váš zákazník. 2001-09-10, id(722), Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Článek o oční kameře
Oční kamera je moje lopata, kterou si vydělávám na živobytí. 2001-09-08, id(36), Reklama, ja(1), priorita(0),
|
Nemusíme si nechat všechno líbit
Drzost tabákových firem opravdu nezná mezí. Zde je jedna ukázka z jejich repertoáru. 1999-11-05, id(107), Psychologie, Reklama, ja(1), priorita(0),
| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |