Události a názory - úprava klíčů


Předcházející článek ... Následující článek (Předcházející článek -1 Následující článek +1) Poslední

Eye-tracking research of commercials

I had a presentation of ways of eye-tracking research on commercials at University of Texas with explanation of coding, curves analysis, and time levels, which are necessary for success in such a research.

id=144 Edit Delete

12. English delete
27. Reklama delete

Přidat nové klíče

Czech English Deutsch Russian French
Slovak Psychologie Biologie a Etologie Rozchody Seznamování
Rodina Tresty a odměny Neplodnost Škola a Pedagogika Rasismus, Romové
Reklama Psychohygiena Dysthymie Policie Korupce
Finance Závislosti a drogy Testy a Hry Sex a Nevěra Homosexualita
Psychopatie Teologie Hebrejština Lymfom a rakovina Stáří
Celibát Esoterika Placebo Vánoce Muzika
Noty Nahrávky Čtyřručky Koledy Hosana
Kancionál Pro děti Politické komentáře Volby Covid
Válka Koníčky Programy a Počítače Urob si sám Elektro
Fotovoltaika Matematika Fraktály a ornamenty Geologie a přírodověda Ostatní
Ftipy Beletrie Obrázky Odkazy PF
Četba Audio Video Moje knihy Autobiografie
Nadčasové Archiv Opravit