Události a názory - úprava klíčů


Předcházející článek ... Následující článek (Předcházející článek -1 Následující článek +1) Poslední

Rozšíření teorie detekce signálu v psychologii reklamy

Připravit kvalitní paměťový test není hračka, tím spíš by i vyhodnocení mělo být na úrovni, aby podávalo spolehlivé výpovědi nejen o testovaných osobách, jak je zvykem v klinických oborech, ale i o testovaném materiálu, což je prvořadým cílem psychologie reklamy. Tento článek je modifikací teorie detekce signálu do prostředí testování reklamních materiálů.

id=12 Edit Delete

1. Psychologie delete

Přidat nové klíče

Czech English Deutsch Russian French
Slovak Psychologie Biologie a Etologie Rozchody Seznamování
Rodina Tresty a odměny Neplodnost Škola a Pedagogika Rasismus, Romové
Reklama Psychohygiena Dysthymie Policie Korupce
Finance Závislosti a drogy Testy a Hry Sex a Nevěra Homosexualita
Psychopatie Teologie Hebrejština Lymfom a rakovina Stáří
Celibát Esoterika Placebo Vánoce Muzika
Noty Nahrávky Čtyřručky Koledy Hosana
Kancionál Pro děti Politické komentáře Volby Covid
Válka Koníčky Programy a Počítače Urob si sám Elektro
Fotovoltaika Matematika Fraktály a ornamenty Geologie a přírodověda Ostatní
Ftipy Beletrie Obrázky Odkazy PF
Četba Audio Video Moje knihy Autobiografie
Nadčasové Archiv Opravit